czwartek, 30 kwietnia 2015

Ulubieńcy Miesiąca

sHejka. Dziś powinien pojawić się nowyw wygląd bloga. A teraz przychodzę do was z ulubieńcami kwietnia. Ten miesiąc skończył się bardzo szybko (jak każdy dla mnie) więc postanowiłam dać znać o rzeczach które najbardziej polubiłam:

1. Jedzenie Miesiąca



Pierogi z kaszą gryczaną i serem. Odkryłam je niedawno ale są zdecydowanie moimi drugimi ulubionymi zaraz po ruskich. Wiem, że nie każdy lubi takie połączenia (podobnie jak kaszę gryczaną) ale ja jestem jej fanką od zawsze. Polecam spróbować zrobić samemu lub zamówić w restauracji.
MNIAM!
 
 
2. Ubranie Miesiąca
W tej kategorii wygrały zdecydowanie nike air max 90. Są to najwygodniejsze buty na świecie. Do tego dobrze chronią stopę przed zimnem i świetnie się w nich ćwiczy. Wyglądają obłędnie i chyba mogę uznać je za moje ulubione buty.
SERDECZNIE POLECAM!




3. Piosenka Miesiąca
SIA You're never fully dressed without a smile. Moja zedecydowanie ulubiona piosenka. Jest żywa i aż tryska z niej pozytywna energia. Idealna na wiosenne spacery lub ćwiczenia. Słucham jej teraz cały czas!



4.Aplikacja Miesiąca
 
FF. Aplikacja z serii aa itp. Polega na wystrzeliwaniu kulek w ramiona tego "pająka" wciąga na długie godziny.
 
 
 
 
Mam nadzieję że się spodobało. Podzielcie się w kom waszymi ulubieńcami.
-WIKI
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za pierogami z kasza. :/ Ale ruskie ubóstwiam! *.* Genialne buty, tak samo Roshe Rany. ^^ Lubię tą piosenkę. :) Znienawidzona u mnie gra. Utknęłam na 7 levelu. -,- :P

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowni ulubieńcy ! :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo mniam, ale bym zjadła takie pierogi! :D
    świetni ulubieńcy ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń