czwartek, 13 sierpnia 2015

Back to school #1 Haul przybory szkolne.

Hejka!

Mimo, że obiecałam sobie, że nie będę myśleć o szkole w wakacje, postanowiłam zrobić zakupy szkolne. Stwierdziłam, że pod koniec miesiąca wszystko będzie wybrakowane i nie znajdę wszystkich potrzebnych rzeczy. Tak więc oto jest, długo wyczekiwany haul z przyborami szkolnymi.

Zakupy robiłam w większości w realu (Achuan), kilka zeszytów jest z empika i mam też parę przyborów z tesco.

Zaczynajmy!

 Piórniki
W tym roku postanowiłam kupić sobie nowy piórnik (ten po lewej). 
Bardzo spodobały mi się piórniki w H&M i były w przystępnej cenie!
Sam piórnik jest dość mały, ale zmieści wszystkie potrzebne rzeczy i nie zajmie dużo miejsca. Drugi piórnik jest z tamteg roku i został kupiony w empiku. Będę go używać, gdy trzeba przynieść coś na plastykę lub przechować przybory geometryczne.
Cena: 14.90 zł

Zeszyty
 Zeszytów kupiłam bardzo dużo (to nie wszystkie),
ale to z racji tego, że będę miała aż 17 przedmiotów. 
Ogólnie większość jest z reala ale kilka jest też z empika. 
Niektóre zeszyty ozdobiłam sama.
Ceny: od 2,69 do 9,99 zł

Akceroria i wyposażenie piórnika
 Wyszystkie rzeczy pokazane na powyższym zdjęciu pochodzą z reala.
Kupiłam ołówek, mój ulubiony długopis z bic, kolorowe zakreślacze z Achuan,
temperówkę z firmy "Maped", paseczki do zaznaczania stron, klamerki w plastikowym opakowaniu,
samoprzylepne kolorowe karteczki, gumki do mazania w kształcie iphone (moja obsesja), oraz oczywiście najlepszy korektor w myszcze na świecie.
Ceny: od 0,50 do 7,99 zł

Przybory geometryczne
 Ja, chyba jak wszyscy jestem osobą, która non stop gubi wszystkie linijki,
ekierki i inne rzeczy i najczęściej znajduję je gdzieś w szafce połamane i nie mam jakich wziąć do szkoły.
Dlatego w tym roku postananowiłam zainwestować w gumowe przybory, ktorych chyba nie da się złamać. Są one z firmy "Maped" i zakupiłam je w realu. Mam nadzieję, że dobrze będą się sprawdzały.
Cena: 8 zł

Teczki
W tym roku o dziwo kupiłam tylko dwie teczki.
Pierwsza w kolorze lila została przeze mnie ozdobiona, 
a drugą granatową kupiłam w tesco.
W H&M znalzłam fajne "etui" do przechowywania dokumentów m.in legitymacji szkolnej,
czy karty miejskiej.
Ceny: od 1,69 do 5 zł

 Segregator
  Jako, że idę na rozszerzony angielski i będę mieć go aż 8 godzin w tygodniu na poziomie zaawansowanym postanowiłam zaopatrzyć się w segergator.
W oko wpadł mi, co prawda zeszłoroczny, ale śliczny segregator z serii "Paperdot" w empkiu.
Był też stosuknowo nie drogi jak na ten sklep.
Cena: 14,99 zł

Reszta zeszytów
Na poprzednim zdjęciu niestety nie zmieściły się wszystkie zeszysty.
więc tutaj pokażę wam tylko te, które kupione były w tesco.
Oprócz nich znalazły się tu złoto czarna teczka - koperta i cienkopisy ze stabilo.
Ceny: od 2,99 do 12,99 zł


Więc to już całe moje szkolne zakupy!
Jeżeli chodzi o plecak to zaostał on zamówiony i czekam aż mi przyjdzie.
Wyczekujcie kolejnych postów z serii "Powrót do szkoły" i sami zróbcie je na swoich blogach!

15 komentarzy:

  1. Super zeszyty i akcesoria! Ja jeszcze żadnych zakupów nie zrobiłam, musze się wybrać! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie zrób taki haul jak kupisz. Warto się spieszyć bo z doświadczenia wiem, że pod koniec sierpnia wszystko co najlepsze będzie wykupione.

      Usuń
  2. Piorniki są super ! Mega mi się podobają; )
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie muszę kupować przyborów szkolnych, a to dlatego, że część zeszytów mam na 3 lata ;) Jedynie długopisy będą mi potrzebne :D
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się Twój blog, dlatego nominuję cię na Liebster Blog Award
    Pytania znajdziesz na moim blogu
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nominacje. To będzie już 3 taki post na moim blogu ;)

      Usuń
  5. Ja jeszcze nie myślę o szkole, a co do przyborów nie używam, bo korzystam z tableta, lepiej mi się piszę :D http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym móc korzystać z tableta w szkole.Szkoda, że nawet nie mogę go wziąć. :(

      Usuń
  6. Świetne przybory! Ja też już się w nie zaopatrzyłam. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. O szkole to ja już myśle od jakiegoś miesiaca, bo trzeba było składać dokumenty i wszystkie te inne sprawy. Zaś wyposażenie potrzebne do szkoły będę nabywała w niedługim czasie! :D
    Zapraszam serdecznie do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja znam te dokumenty. Sporo ich było również u mnie :)

      Usuń
  8. Świetne przybory :)
    Ja w tym roku chciałabym kupić ten 2 piórnik co masz :)
    My blogging travel

    OdpowiedzUsuń
  9. piórnik jest świetny;) .column-right-inner {text-align: center; }

    OdpowiedzUsuń
  10. To z przyborami geometrycznymi to niezły patent :D
    wakacyjny--pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń