niedziela, 2 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca 2015!

Hejka!

Dzisiaj mam dla was ulubieńców lipca, czyli wszystko co przypadło mi do gustu w tym miesiącu.

Zaczynajmy!


 KOSMETYKI

1. Keratynowa maska do włosów firmy Kallos.


Jest to zdecydowanie najlepszy produkt do włosów jaki kiedykolwiek używałam.
Po użyciu włosy są miękkie, lśniące i dobrze się rozczesują. Efekt utrzymuje się około 2-3 dni. 
Zakupiłam ją w hebe w Gdańsku za około 6 zł, ale myslę, że dostaniecie ją w każdej drogerii hebe.


2. Żele antybakteryjne do rąk z Bath&Body Works.


Jako, że w lipcu wyjechałam na wakacje żele te były zdecydowanie moim podróżnym niezbędnikiem.
Świetnie odkażają ręce i dodatkowo przepięknie pachną. 
Tego lata używam głównie owocowych zapachów; "Island White Pineapple" oraz "Wild Passion Flower"


JEDZENIE

Jeżeli chodzi o jedzenie to nic szczególnego w lipcu nie jadłam, 
za to mam wam do polecenia przepyszny napój.


Refresher Berry Hibiscus to według mnie zdecydowanie najlepszy napój ze Starbucks'a. 
Świetnie orzeźwia i zaspakaja pragnienie. Ja piłam wersję z syropem miętowym, ale jest jeszcze dostępny z malinowym wkładem. 
Jedynym minusem jest cena, bo jak wiemy napoje w Starbucks do najtańszych nie należą. 
Ale zapewniam was, warto spróbować!


GADŻET

W tej kategorii postanowiłam wyróżnić jeden gadżet.


W lipcu często podróżowałam, więc musiałam zabaś o to, aby żadne z moich sprzętów nie ucierpiało
podczas podróży samochodem.
W tym celu świetnie sprawdził się gumowy pokrowiec na telefon, kupiony w sklepie "Jelly Shop".
Nie dość, że świetnie chroni ekran przed zarysowaniami to jeszcze ma piękny, miętowy kolor.
Kolejnym plusem jest to, że zmieścimy do niego jeszcze rysik czy pilot do selfie sticka. 
Serdecznie polecam!


FILM\SERIAL 

W lipcu niestety nie obejrzałam żadnego filmu, bo ciągle oglądałam youtube, 
ale za to mam do polecenie jeden serial. 
Oczywiście, bo jakby inaczej musi być to paradokument. 
I tutaj chcę wyróznić "Sędzia Anna Maria Wesołowska", który oglądałam niemal codziennie.


Fabuła jest prosta, sędzia Anna rozstrzyga różne konflikty na sali sądowej i sprawiedliwie wymierza wyrok. Serial do najmądrzejszych nie należy ale świetnie sprawdzi się na tak zwane "odmóżdżenie"


MUZYKA

Tutaj znalazły się 3 moje ulubione tytuły:

1. Major Lazer & DJ Snake  "Lean On"


2. David Guetta ft. Nicki Minaj "Hey Mama"

3. Adam Lambert - Ghost Town

4. Carly Rae Jepsen - I Really Like You




KSIĄŻKA

W lipcu udało mi się przeczytać jedną książkę, mianowicie słynną "Girl Online" napisaną przez Zoellę.

Książka opowiada o Penny, nastolatce mieszkającej w Anglii, która w sekrecie prowadzi bloga pod pseudonimem "Girl Online, na którym opowiada o swoim życiu i porusza temat ataków paniki, które towarzyszą jej od wypadku samochodowego, który przeżyła.
Lużna, lekka powieść którą szybko się czyta.
 Idealna na wakacje.

To już wszyscy moi ulubieńcy. A jakie są wasze ulubione produkty w lipcu? Podzielcie się w komentarzach i dajcie linki do swoich blogów :)

23 komentarze:

  1. Genialni ulubieńcy! Tę odżywkę firmy Kallos, używam od dawna i jak dla mnie jest nie zastąpiona! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    aniasblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie wyobrażam sobie bez niej moich wlosów. Wpadnę do ciebie i może zaobserwuję :)

      Usuń
  2. super post :) chyba kupię sobie tę książkę, fajnie wszystko opisałaś (; zapraszam do mnie, mam nadzieję, że jeżeli Ci się spodoba zostaniesz na dłużej mój blog (klik!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam kupić. Znajdziesz w empiku za okolo 40 zł. A jeżeli nie chcesz wydawać to poszukaj na internecie. Zawsze jest też takie rozwiązanie.

      Usuń
  3. Książka wygląda na ciekawą... Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Jestem osobą która nienawidzi czytać a tą pochłonęłam w 3 dni.

      Usuń
  4. Muszę sprawić sobie ten antybakteryjny żel! :)) Gdzie można takie kupić? Ten gumowy pokrowiec bardzo mi się podoba kolorystycznie. Piosenka Davida Guetty bardzo mi się podoba! *w* Zapraszma na mojego jagodowego bloga! Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są z Bath&Body Works (tam jest najwięcej zapachów, ale sklep tylko w Warszawie) ale znajdziesz też w naturze w trochę innych opakowaniach np. z firmy "Carex" za około 10 zł :)

      Usuń
  5. Ta książka ''girl online'' jest mega :D .
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę już kupiłam i czeka aż zacznę ją czytać :)
    Bardzo fajni ulubieńcy :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Szybko się czyta i myślę, że pochłoniesz ją w kilka dni.

      Usuń
  7. mam tą maskę tylko w większym wydaniu i sprawdza się naprawdę świetnie!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie muszę też w nie zainwestować bo różnica nie wielka, a sam produkt niezastąpiony!

      Usuń
  8. Fajny post! :D
    Ja zawsze mam przy sobie żel antybakteryjny :D co do picia, to jest naj! :)
    Chyba zainwestuję w tą książkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Te żele antybakteryjne wyglądają kusząco. Gdzie je kupilaś? :D Też codziennie oglądam Anne Marię Wesołowską. XD Muszę mieć tę książkę z Twojego posta! :)
    pozdrawiam. :*
    http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje w Bath&Body Works (niestety, ten sklep tylko w Wawie) ale są takie w naturze czy rossmanie i nawet w najnowszym oriflame za około 11 zł. Wesołowska rządzi!

      Usuń
  10. Ciekawi ulubieńcy! Oo, zazdroszczę tych żeli! Ja jak tylko będę w Warszawie to muszę po nie wstąpić do Złotych:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poczekać na promo bo same w sobie trochę drogie.

      Usuń
  11. Świetnie dobrane ulubieńcy, uwielbiam piosenki Adama, jego głos jest boski <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie TUTAJ
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim POST

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że dobrze zrobiłam kupując tą maskę do włosów, widzę podobne efekty u siebie :)

    http://milleremilia.blogspot.com/2015/08/angel-like.html?m=1

    OdpowiedzUsuń